Дигитален Достъп 2.0 — втора част от обучението по маркетинг за независими артисти

4.67 милиона българи са онлайн. 84% от тях използват социалните мрежи – за среща с близките си, за следене на новини, както и за да се чувстват по-близо до любимите си изпълнители, актьори, автори и творци.

Вашата публика вече е онлайн. А нашата цел е да ви помогнем да я достигнете по-лесно и да формирате дългосрочна връзка с нея.


Дигитален Достъп е първата серия от обучения за дигитален маркетинг, съобразени със специфичните цели и нужди на независимите артисти и организации. Тя предоставя ефективни съвети и техники за дигитален маркетинг, адаптирани специално за културния сектор.

Първата част на Дигитален Достъп запозна участниците с основите на дигиталния маркетинг и предаде ключови знания и практики, които продължават да са полезни на независимите творци. Втората част на програмата ще протече през 2022 година.

Дигитален Достъп 2.0: 12 интерактивни срещи, които ви срещат с най-новото в маркетинга

Място за вашите въпроси и практически казуси

Запознаване с най-новите канали и тактики

Практически примери от културния сектор

В ежемесечните ни интерактивни срещи ще научите:

  • Кои са най-новите промени в дигиталните платформи и какво вещаят те за артистите?
  • Как да използваме ефективно нови платформи?
  • Защо email маркетингът не е за подценяване и си струва да развивате свой email list?
  • Какво можем да научим от международни културни организатори и техните успешни подходи?
  • Как ограничените рекламни бюджети могат да се използват ефективно и кои са начините да стигнем до повече хора?
  • Какви технически настройки осигуряват по-добро проследяване и изразходване на бюджетите?

Запишете се сега

[mailerlite_form form_id=3]

Гледайте първата част на “Дигитален Достъп” тук

Основни лекции

Лекциите дават практическа основа за ключовите похвати в дигиталния маркетинг днес.

1. Основи на дигиталния маркетинг

Свалете слайдовете тук.

3. Instagram маркетинг

Свалете слайдовете тук.

2. Facebook маркетинг

Свалете слайдовете тук.

4. Изграждане на комуникационен план

Свалете слайдовете тук.

Q&A сесии

Четирите сесии за въпроси и отговори покриват допълнителни аспекти от дигиталния маркетинг.

Facebook маркетинг

Анализ на резултати

Свалете слайдовете тук.

Instagram маркетинг

Монетизация с Patreon и crowdfunding

Свалете слайдовете тук.

За лекторите

Програмата “Дигитален Достъп” се води от доказани маркетинг експерти с дългогодишен практически опит. Те стоят зад някои от най-успешните марки в социалните мрежи и ще споделят съвети, трикове и стратегии за постигане на такива успехи в сферата на културата.

Основни лекции

Василена Вълчанова

Василена е маркетинг консултант, трейнър и презентатор. Има близо 15 години опит с изграждане на цялостни маркетинг стратегии, маркетинг чрез съдържание и измерване на резултати в различни индустрии като потребителска електроника, е-търговия и SaaS (software-as-a-service). Работила е с марки като LG Electronics, DELL, Razer, Ozone.bg, Enhancv.

Василена е един от създателите на Сдружение “Еволюционен поглед” – неправителствена организация фокусирана върху популяризиране на науката. С екипа на Сдружението организира активности за популярна наука с платформата Ratio, сред които живи събития, онлайн предаване, подкаст серии, активен календар за научни събития и други.

Бисер Вълов

Консултант по дигитален маркетинг. От 7 години е основател и управляващ директор на бутиковата дигитална агенция BEYOND ID Studio. Сред клиентите на дигиталната му агенция са Jack Daniel’s, Finlandia Vodka, NIVEA, Eucerin, Happy Bar&Grill, Escapelle, NOVA TV, ShopSector.com, Baristo и Ozone.bg.

Бисер е активен преподавател, участвал като лектор на десетки семинари и конференции за дигитален маркетинг. От 6 години е създател и на Beyond Academy – обучителна програма, чиято мисия е да преподава дигитален маркетинг на разбираем и ясен за всички език.

Q&A сесии

Виктор Динев

Консултант по дигитален маркетинг със 7 години в областта на дигиталния маркетинг. От шест години работи като мениджър проекти в BEYOND ID Studio. Ръководил е дигитални проекти на клиенти като Eucerin, Happy Delivery, ShopSector.com, Baristo, ERA, Sprint Bicycles.

Виктор е основател и лектор на първото задълбочено обучение по инстаграм маркетинг в България. Провеждал е лекции на тема инстаграм и снапчат маркетинг в Soft Uni и е ръководил вътрешнофирмени обучения по социални медии за клиенти на BEYOND ID Studio.


Обучителната програма е част от “ДОСТЪП – Програма на Фондация Арт Офис за разпространение на готова културна продукция, обучение на независими културни оператори и работа с местни общности” и се осъществява с подкрепата на Национален фонд “Култура”.