4.67 милиона българи са онлайн. 84% от тях използват социалните мрежи – за среща с близките си, за следене на новини, както и за да се чувстват по-близо до любимите си изпълнители, актьори, автори и творци.
Вашата публика вече е онлайн. А нашата цел е да ви помогнем да я достигнете по-лесно и да формирате дългосрочна връзка с нея.
Дигитален Достъп е първата серия от обучения за дигитален маркетинг, съобразени със специфичните цели и нужди на независимите артисти и организации. Тя предоставя ефективни съвети и техники за дигитален маркетинг, адаптирани специално за културния сектор.
Първата част на Дигитален Достъп запозна участниците с основите на дигиталния маркетинг и предаде ключови знания и практики, които продължават да са полезни на независимите творци. Втората част на програмата ще протече през 2022 година.
Дигитален Достъп 2.0: 12 интерактивни срещи, които ви срещат с най-новото в маркетинга
Място за вашите въпроси и практически казуси
Запознаване с най-новите канали и тактики
Практически примери от културния сектор
В ежемесечните ни интерактивни срещи ще научите:
- Кои са най-новите промени в дигиталните платформи и какво вещаят те за артистите?
- Как да използваме ефективно нови платформи?
- Защо email маркетингът не е за подценяване и си струва да развивате свой email list?
- Какво можем да научим от международни културни организатори и техните успешни подходи?
- Как ограничените рекламни бюджети могат да се използват ефективно и кои са начините да стигнем до повече хора?
- Какви технически настройки осигуряват по-добро проследяване и изразходване на бюджетите?
Запишете се сега
[mailerlite_form form_id=3]Гледайте първата част на “Дигитален Достъп” тук
Основни лекции
Лекциите дават практическа основа за ключовите похвати в дигиталния маркетинг днес.
1. Основи на дигиталния маркетинг
3. Instagram маркетинг
2. Facebook маркетинг
4. Изграждане на комуникационен план
Q&A сесии
Четирите сесии за въпроси и отговори покриват допълнителни аспекти от дигиталния маркетинг.
За лекторите
Програмата “Дигитален Достъп” се води от доказани маркетинг експерти с дългогодишен практически опит. Те стоят зад някои от най-успешните марки в социалните мрежи и ще споделят съвети, трикове и стратегии за постигане на такива успехи в сферата на културата.
Основни лекции
Василена Вълчанова
Василена е маркетинг консултант, трейнър и презентатор. Има близо 15 години опит с изграждане на цялостни маркетинг стратегии, маркетинг чрез съдържание и измерване на резултати в различни индустрии като потребителска електроника, е-търговия и SaaS (software-as-a-service). Работила е с марки като LG Electronics, DELL, Razer, Ozone.bg, Enhancv.
Василена е един от създателите на Сдружение “Еволюционен поглед” – неправителствена организация фокусирана върху популяризиране на науката. С екипа на Сдружението организира активности за популярна наука с платформата Ratio, сред които живи събития, онлайн предаване, подкаст серии, активен календар за научни събития и други.
Бисер Вълов
Консултант по дигитален маркетинг. От 7 години е основател и управляващ директор на бутиковата дигитална агенция BEYOND ID Studio. Сред клиентите на дигиталната му агенция са Jack Daniel’s, Finlandia Vodka, NIVEA, Eucerin, Happy Bar&Grill, Escapelle, NOVA TV, ShopSector.com, Baristo и Ozone.bg.
Бисер е активен преподавател, участвал като лектор на десетки семинари и конференции за дигитален маркетинг. От 6 години е създател и на Beyond Academy – обучителна програма, чиято мисия е да преподава дигитален маркетинг на разбираем и ясен за всички език.
Q&A сесии
Виктор Динев
Консултант по дигитален маркетинг със 7 години в областта на дигиталния маркетинг. От шест години работи като мениджър проекти в BEYOND ID Studio. Ръководил е дигитални проекти на клиенти като Eucerin, Happy Delivery, ShopSector.com, Baristo, ERA, Sprint Bicycles.
Виктор е основател и лектор на първото задълбочено обучение по инстаграм маркетинг в България. Провеждал е лекции на тема инстаграм и снапчат маркетинг в Soft Uni и е ръководил вътрешнофирмени обучения по социални медии за клиенти на BEYOND ID Studio.
Обучителната програма е част от “ДОСТЪП – Програма на Фондация Арт Офис за разпространение на готова културна продукция, обучение на независими културни оператори и работа с местни общности” и се осъществява с подкрепата на Национален фонд “Култура”.