4.67 милиона българи са онлайн. 84% от тях използват социалните мрежи – за среща с близките си, за следене на новини, както и за да се чувстват по-близо до любимите си изпълнители, актьори, автори и творци.

Вашата публика вече е онлайн. А нашата цел е да ви помогнем да я достигнете по-лесно и да формирате дългосрочна връзка с нея.


Програмата “Дигитален Достъп” е първата серия от обучения за дигитален маркетинг, съобразени със специфичните цели и нужди на независимите артисти. Тя ще ви даде ефективни съвети и техники за дигитален маркетинг, адаптирани за културния сектор.

Задълбочена програма, изграждаща
реални практически умения

Лектори с богат практически опит
и доказани резултати

Теми съобразени със спецификите
на културния сектор

Практическа подкрепа

Менторство от маркетинг експерт
за популяризиране дейността на творците

Целеви рекламен бюджет
за промотиране на проект

От преминалите успешно обучението ще бъдат селектирани проекти, които да получат практическа подкрепа. Артистите ще работят с маркетинг експерт и член на екипа на Фондация “Арт Офис” за популяризирането на конкретен свой проект. Като част от процеса ще получите целеви рекламен бюджет и постоянна менторска подкрепа за реализацията на комуникационната кампания.

За да се възползвате от практическа, ще трябва да попълните форма за кандидатстване, която ще бъде споделена с вас по време на програмата. Оценката на проектите, които да бъдат подкрепени, се осъществява от екипа на Фондация “Арт Офис” и лекторите в програмата. Те ще вземат предвид както информацията за проекта, така и впечатления от участниците по време на обучителните сесии.

Програма на обученията

Обученията ще се проведат дигитално през платформата Zoom – можете да се включите наживо, независимо къде се намирате. Всяка от четирите сесии ще се проведе в сряда от 16:30 до 18:30, като в програмата е предвидено достатъчно време за вашите въпроси и практически дискусии.

Сесия 1: Основи на дигиталния маркетинг (3 февруари)

Ще обсъдим най-важните канали, които можете да използвате за да популяризирате своята дейност и базовите изисквания за присъствие в тях. Ще говорим накратко за уебсайтове и за най-популярните социални мрежи в България.

Сесия 2: Дигитален маркетинг във Facebook (10 февруари)

Ще обсъдим специфичните изисквания на платформата и най-ефективните начини за присъствие в нея. Ще представим какво работи във Facebook като типове съдържание, визуални формати и подходи за привличане на внимание с текст.

Сесия 3: Дигитален маркетинг в Instagram (17 февруари)

Ще обсъдим специфичните изисквания на платформата и добри примери за създаване на силно визуално съдържание. Ще представим конкретни правила, които е добре да се спазват, за успех в социалната мрежа – както по отношение на снимките и видео-съдържанието, така и за текстовете към тях.

Сесия 4: Популяризиране на събития и изграждане на комуникационен план (24 февруари)

В тази заключителна сесия ще обсъдим особеностите на създаване на събития във Facebook. Ще се спрем и върху това как да обединим всички идеи за съдържание в единен комуникационен план, който да работи дългосрочно за нас.

За лекторите

Програмата “Дигитален Достъп” се води от доказани маркетинг експерти с дългогодишен практически опит. Те стоят зад някои от най-успешните марки в социалните мрежи и ще споделят съвети, трикове и стратегии за постигане на такива успехи в сферата на културата.

Василена Вълчанова

Василена е маркетинг консултант, трейнър и презентатор. Има близо 15 години опит с изграждане на цялостни маркетинг стратегии, маркетинг чрез съдържание и измерване на резултати в различни индустрии като потребителска електроника, е-търговия и SaaS (software-as-a-service). Работила е с марки като LG Electronics, DELL, Razer, Ozone.bg, Enhancv.

Василена е един от създателите на Сдружение “Еволюционен поглед” – неправителствена организация фокусирана върху популяризиране на науката. С екипа на Сдружението организира активности за популярна наука с платформата Ratio, сред които живи събития, онлайн предаване, подкаст серии, активен календар за научни събития и други.

Бисер Вълов

Консултант по дигитален маркетинг. От 7 години е основател и управляващ директор на бутиковата дигитална агенция BEYOND ID Studio. Сред клиентите на дигиталната му агенция са Jack Daniel’s, Finlandia Vodka, NIVEA, Eucerin, Happy Bar&Grill, Escapelle, NOVA TV, ShopSector.com, Baristo и Ozone.bg.

Бисер е активен преподавател, участвал като лектор на десетки семинари и конференции за дигитален маркетинг. От 6 години е създател и на Beyond Academy – обучителна програма, чиято мисия е да преподава дигитален маркетинг на разбираем и ясен за всички език.

Виктор Динев

Консултант по дигитален маркетинг със 7 години в областта на дигиталния маркетинг. От шест години работи като мениджър проекти в BEYOND ID Studio. Ръководил е дигитални проекти на клиенти като Eucerin, Happy Delivery, ShopSector.com, Baristo, ERA, Sprint Bicycles.

Виктор е основател и лектор на първото задълбочено обучение по инстаграм маркетинг в България. Провеждал е лекции на тема инстаграм и снапчат маркетинг в Soft Uni и е ръководил вътрешнофирмени обучения по социални медии за клиенти на BEYOND ID Studio.


Поради големия интерес към програмата „Дигитален достъп“, вече можете да се включите само в дистанционната версия на обучението. Участниците в нея получават записите от обучителните сесии ден след тяхното провеждане и могат да задават въпроси към лекторите по email.

Регистрирайте се за обучението тук:


Обучителната програма е част от “ДОСТЪП – Програма на Фондация Арт Офис за разпространение на готова културна продукция, обучение на независими културни оператори и работа с местни общности” и се осъществява с подкрепата на Национален фонд “Култура”.