![](http://artoffice.bg/wp-content/uploads/2021/01/digitalen-dostap-1024x576.jpg)
4.67 милиона българи са онлайн. 84% от тях използват социалните мрежи – за среща с близките си, за следене на новини, както и за да се чувстват по-близо до любимите си изпълнители, актьори, автори и творци.
Вашата публика вече е онлайн. А нашата цел е да ви помогнем да я достигнете по-лесно и да формирате дългосрочна връзка с нея.
Програмата “Дигитален Достъп” е първата серия от обучения за дигитален маркетинг, съобразени със специфичните цели и нужди на независимите артисти. Тя ще ви даде ефективни съвети и техники за дигитален маркетинг, адаптирани за културния сектор.
![](http://artoffice.bg/wp-content/uploads/2021/01/003-open-book.png)
Задълбочена програма, изграждаща
реални практически умения
![](http://artoffice.bg/wp-content/uploads/2021/01/002-employee.png)
Лектори с богат практически опит
и доказани резултати
![](http://artoffice.bg/wp-content/uploads/2021/01/001-check-mark.png)
Теми съобразени със спецификите
на културния сектор
Практическа подкрепа
![](http://artoffice.bg/wp-content/uploads/2021/01/004-mentor.png)
Менторство от маркетинг експерт
за популяризиране дейността на творците
![](http://artoffice.bg/wp-content/uploads/2021/01/005-advertising.png)
Целеви рекламен бюджет
за промотиране на проект
От преминалите успешно обучението ще бъдат селектирани проекти, които да получат практическа подкрепа. Артистите ще работят с маркетинг експерт и член на екипа на Фондация “Арт Офис” за популяризирането на конкретен свой проект. Като част от процеса ще получите целеви рекламен бюджет и постоянна менторска подкрепа за реализацията на комуникационната кампания.
За да се възползвате от практическа, ще трябва да попълните форма за кандидатстване, която ще бъде споделена с вас по време на програмата. Оценката на проектите, които да бъдат подкрепени, се осъществява от екипа на Фондация “Арт Офис” и лекторите в програмата. Те ще вземат предвид както информацията за проекта, така и впечатления от участниците по време на обучителните сесии.
Гледайте сесиите тук
Основни лекции
Лекциите дават практическа основа за ключовите похвати в дигиталния маркетинг днес.
1. Основи на дигиталния маркетинг
3. Instagram маркетинг
2. Facebook маркетинг
4. Изграждане на комуникационен план
Q&A сесии
Четирите сесии за въпроси и отговори покриват допълнителни аспекти от дигиталния маркетинг.
За лекторите
Програмата “Дигитален Достъп” се води от доказани маркетинг експерти с дългогодишен практически опит. Те стоят зад някои от най-успешните марки в социалните мрежи и ще споделят съвети, трикове и стратегии за постигане на такива успехи в сферата на културата.
Основни лекции
![](http://artoffice.bg/wp-content/uploads/2021/01/speakers-vassilena.jpg)
Василена Вълчанова
Василена е маркетинг консултант, трейнър и презентатор. Има близо 15 години опит с изграждане на цялостни маркетинг стратегии, маркетинг чрез съдържание и измерване на резултати в различни индустрии като потребителска електроника, е-търговия и SaaS (software-as-a-service). Работила е с марки като LG Electronics, DELL, Razer, Ozone.bg, Enhancv.
Василена е един от създателите на Сдружение “Еволюционен поглед” – неправителствена организация фокусирана върху популяризиране на науката. С екипа на Сдружението организира активности за популярна наука с платформата Ratio, сред които живи събития, онлайн предаване, подкаст серии, активен календар за научни събития и други.
![](http://artoffice.bg/wp-content/uploads/2021/01/speakers-biser.jpg)
Бисер Вълов
Консултант по дигитален маркетинг. От 7 години е основател и управляващ директор на бутиковата дигитална агенция BEYOND ID Studio. Сред клиентите на дигиталната му агенция са Jack Daniel’s, Finlandia Vodka, NIVEA, Eucerin, Happy Bar&Grill, Escapelle, NOVA TV, ShopSector.com, Baristo и Ozone.bg.
Бисер е активен преподавател, участвал като лектор на десетки семинари и конференции за дигитален маркетинг. От 6 години е създател и на Beyond Academy – обучителна програма, чиято мисия е да преподава дигитален маркетинг на разбираем и ясен за всички език.
Q&A сесии
![](http://artoffice.bg/wp-content/uploads/2021/01/speakers-viktor.jpg)
Виктор Динев
Консултант по дигитален маркетинг със 7 години в областта на дигиталния маркетинг. От шест години работи като мениджър проекти в BEYOND ID Studio. Ръководил е дигитални проекти на клиенти като Eucerin, Happy Delivery, ShopSector.com, Baristo, ERA, Sprint Bicycles.
Виктор е основател и лектор на първото задълбочено обучение по инстаграм маркетинг в България. Провеждал е лекции на тема инстаграм и снапчат маркетинг в Soft Uni и е ръководил вътрешнофирмени обучения по социални медии за клиенти на BEYOND ID Studio.
Обучителната програма е част от “ДОСТЪП – Програма на Фондация Арт Офис за разпространение на готова културна продукция, обучение на независими културни оператори и работа с местни общности” и се осъществява с подкрепата на Национален фонд “Култура”.