Да съдейства за разнообразяване и повишаване качеството на културния живот в страната чрез по-лесния и широк достъп на публиката до съвременно некомерсиално изкуство;

Да създаде и приложи на практика модел за професионален арт маркетинг, като по този начин допринесе за институционалното укрепване на артистичните организации и ги запознае с добри практики за професионална промоция и дистрибуция на творчески продукти;

Да запознае артистите с модели на пазарно ориентирано представяне на тяхното творчество, като по този начин повиши ефективността от вложените ресурси;

Да насърчава развитието на публиката на съвременно некомерсиално изкуство и привличане на млади хора в залите;

Да спомага за подобряване на институционалната среда и възможностите за финансиране на съвременно некомерсиално изкуство в България;

Да насърчава представянето на българското съвременно некомерсиално изкуство в чужбина.