Дигитален Достъп: Обучение по дигитален маркетинг за независими артисти

4.67 милиона българи са онлайн. 84% от тях използват социалните мрежи – за среща с близките си, за следене на новини, както и за да се чувстват по-близо до любимите си изпълнители, актьори, автори и творци. Вашата публика вече е онлайн. А нашата цел е да ви помогнем да я достигнете по-лесно и да формирате дългосрочна връзка с нея.


Програмата “Дигитален Достъп” е първата серия от обучения за дигитален маркетинг, съобразени със специфичните цели и нужди на независимите артисти. Тя ще ви даде ефективни съвети и техники за дигитален маркетинг, адаптирани за културния сектор.

Задълбочена програма, изграждаща
реални практически умения

Лектори с богат практически опит
и доказани резултати

Теми съобразени със спецификите
на културния сектор

Практическа подкрепа

Менторство от маркетинг експерт
за популяризиране дейността на творците

Целеви рекламен бюджет
за промотиране на проект

От преминалите успешно обучението ще бъдат селектирани проекти, които да получат практическа подкрепа. Артистите ще работят с маркетинг експерт и член на екипа на Фондация “Арт Офис” за популяризирането на конкретен свой проект. Като част от процеса ще получите целеви рекламен бюджет и постоянна менторска подкрепа за реализацията на комуникационната кампания.

За да се възползвате от практическа, ще трябва да попълните форма за кандидатстване, която ще бъде споделена с вас по време на програмата. Оценката на проектите, които да бъдат подкрепени, се осъществява от екипа на Фондация “Арт Офис” и лекторите в програмата. Те ще вземат предвид както информацията за проекта, така и впечатления от участниците по време на обучителните сесии.


Дигитален Достъп 3.0: Реклама на практика

Сесията е посветена изцяло на рекламата в социалните мрежи. По време на нея отговаряме на най-важните въпроси за една успешна дигитална рекламна кампания:
— Какви рекламни формати работят най-добре в социалните мрежи?
— Как да таргетираме правилната публика за едно събитие?
— Как технически да подготвим рекламната кампания и да изберем правилните настройки за нея?
— Как да анализираме резултатите и да подобрим една кампания?

Обучението е част от Програма “Достъп” на Фондация “Арт Офис”, финансирана от НФК, “Едногодишен грант – 2022 г.”

Слайдовете от презентацията ще видите тук

Гледайте пълния запис на сесията:


Дигитален Достъп 3.0: Маркетинг на практика

В това видео ще научите кои са актуалните промени в най-популярните социални платформи у нас, Facebook и Instagram. Василена Вълчанова споделя и как тези промени могат да бъдат използвани от независими артисти и културни организатори за промотиране на тяхната дейност.

Обучението е част от Програма “Достъп” на Фондация “Арт Офис”, финансирана от НФК, “Едногодишен грант – 2022 г.”

Слайдовете от презентацията ще видите тук.

Гледайте пълния запис на сесията:


Дигитален достъп 2.0

1. Промени във Facebook и Instagram

Свалете слайдовете тук.

3. Онлайн реклама – канали, формати и таргетиране

Свалете слайдовете тук.

2. Съдържание в социалните мрежи

Свалете слайдовете тук.

4. Онлайн реклама – таргетиране и измерване с Facebook Pixel

Свалете слайдовете тук.

5. Снимки и видео от събития

Свалете слайдовете тук.

7. Поддръжници в Patreon и отвъд

Свалете слайдовете тук.


Дигитален достъп 1.0

1. Основи на дигиталния маркетинг

Свалете слайдовете тук.

3. Instagram маркетинг

Свалете слайдовете тук.

2. Facebook маркетинг

Свалете слайдовете тук.

4. Изграждане на комуникационен план

Свалете слайдовете тук.

Q&A сесии

Четирите сесии за въпроси и отговори покриват допълнителни аспекти от дигиталния маркетинг.

Facebook маркетинг

Анализ на резултати

Свалете слайдовете тук.

Instagram маркетинг

Монетизация с Patreon и crowdfunding

Свалете слайдовете тук.


За лекторите

Програмата “Дигитален Достъп” се води от доказани маркетинг експерти с дългогодишен практически опит. Те стоят зад някои от най-успешните марки в социалните мрежи и ще споделят съвети, трикове и стратегии за постигане на такива успехи в сферата на културата.

Основни лекции

Василена Вълчанова

Василена е маркетинг консултант, трейнър и презентатор. Има близо 15 години опит с изграждане на цялостни маркетинг стратегии, маркетинг чрез съдържание и измерване на резултати в различни индустрии като потребителска електроника, е-търговия и SaaS (software-as-a-service). Работила е с марки като LG Electronics, DELL, Razer, Ozone.bg, Enhancv.

Василена е един от създателите на Сдружение “Еволюционен поглед” – неправителствена организация фокусирана върху популяризиране на науката. С екипа на Сдружението организира активности за популярна наука с платформата Ratio, сред които живи събития, онлайн предаване, подкаст серии, активен календар за научни събития и други.

Бисер Вълов

Консултант по дигитален маркетинг. От 7 години е основател и управляващ директор на бутиковата дигитална агенция BEYOND ID Studio. Сред клиентите на дигиталната му агенция са Jack Daniel’s, Finlandia Vodka, NIVEA, Eucerin, Happy Bar&Grill, Escapelle, NOVA TV, ShopSector.com, Baristo и Ozone.bg.

Бисер е активен преподавател, участвал като лектор на десетки семинари и конференции за дигитален маркетинг. От 6 години е създател и на Beyond Academy – обучителна програма, чиято мисия е да преподава дигитален маркетинг на разбираем и ясен за всички език.

Q&A сесии

Виктор Динев

Консултант по дигитален маркетинг със 7 години в областта на дигиталния маркетинг. От шест години работи като мениджър проекти в BEYOND ID Studio. Ръководил е дигитални проекти на клиенти като Eucerin, Happy Delivery, ShopSector.com, Baristo, ERA, Sprint Bicycles.

Виктор е основател и лектор на първото задълбочено обучение по инстаграм маркетинг в България. Провеждал е лекции на тема инстаграм и снапчат маркетинг в Soft Uni и е ръководил вътрешнофирмени обучения по социални медии за клиенти на BEYOND ID Studio.


Обучителната програма е част от “ДОСТЪП – Програма на Фондация Арт Офис за разпространение на готова културна продукция, обучение на независими културни оператори и работа с местни общности” и се осъществява с подкрепата на Национален фонд “Култура”.