През 2021 и 2022 година Фондация “Арт Офис” организира и проведе над 20 обучителни сесии по маркетинг за независими артисти с над 130 участници. Тази година, обучителната програма “Дигитален достъп” се завръща с разширени сесии на живо, в които обсъждаме маркетинга за културни проекти на практика.
Следващата сесия, която ще се състои на 24 октомври, като част и от програмата на АСТ Фестивал за свободен театър 2023, е посветена изцяло върху рекламата в социалните мрежи.
По време на нея, ще отговорим на най-важните въпроси за една успешна дигитална рекламна кампания:
- Какви рекламни формати работят най-добре в социалните мрежи?
- Как да таргетираме правилната публика за едно събитие?
- Как технически да подготвим рекламната кампания и да изберем правилните настройки за нея?
- Как да анализираме резултатите и да подобрим една кампания.
С помощта на маркетинг експерта Василена Вълчанова ще навлезем дълбоко в Meta Ads Manager, за да направим независимите събития по-видими онлайн и по-успешни наживо. Ще разгледаме реални рекламни акаунти за проекти в сферата на културата и ще извлечем уроци, които артистите да могат да прилагат дългосрочно.
Както и досега, обучението е безплатно за участниците след предварителна регистрация. Препоръчваме ви да се регистрирате бързо, защото местата са ограничени!
Обучението ще се проведе на 24 октомври (вторник) от 14:00 до 18:00 часа в “Арт Къща” (ул.”Дукатска планина” 18).
Обучението е част от Програма “Достъп” на Фондация “Арт Офис”, финансирана от НФК, “Едногодишен грант – 2022 г.” и се осъществява в партньорство с АСТ Фестивал за свободен театър 2023. АСТ Фестивал за свободен театър 2023 се реализира с подкрепата на Министерството на културата и част от Културния календар на Столина община.